What if...Hillary never married Bill?

Ilse 01 september 2020
Iedereen vraagt zich vast wel een keer af hoe zijn leven anders had kunnen lopen als je een andere keuze had gemaakt. Dat is ook precies waar dit boek over gaat. Hillary Rodham en Bill Clinton ontmoeten elkaar tijdens hun studie en krijgen een relatie. Uiteindelijk vraagt Bill Hillary ten huwelijk, maar ze zegt nee. Het boek verteld hierna een interessante alternatieve geschiedenis, wat heel goed onze huidige werkelijkheid had kunnen zijn. Het verhaal in het boek zit goed in elkaar. De schrijfstijl is erg goed en makkelijk begrijpbaar, waardoor je als lezer het boek in een zucht uit wil lezen. Als je geïnteresseerd bent in de Amerikaanse politiek en Hillary Clinton een inspirerende vrouw vind, zou ik zeker aanraden om dit boek te lezen!

Meer recensies van Ilse