Wederom een knaller van een boek dit tweede deel uit de serie De duinen van Westzand

Inez2807 27 november 2022
Deel twee uit de serie de Duinen van Westzand. Deze keer staat het leven van Maggie centraal.
Het boek leest als een trein en wegleggen lukt bijna niet.
Je wordt ondergedompeld en meegezogen in het leven van de bewoners van Westzand. Het voelt alsof je door een verborgen luikje naar binnen kijkt bij hun levens.
Ook deze keer weer treffende personages weergegeven die ervoor zorgen dat je een lach op je gezicht krijgt tijdens het lezen. Soms zelfs een brok van ontroering. Het verhaal raakt je op een bepaalde manier.
Zeker leuk zijn de personages uit deel een die ook in deel twee aan bod komen. Op deze manier kun je hun levens ook blijven volgen. Ook het geitje doet weer mee.
Ook nu weer een verhaal dat je doet verlangen naar meer als je het uit hebt. Je blijft geprikkeld door de gebeurtenissen.
De beide delen zijn afzonderlijk te lezen. Mocht je deel een nog niet hebben gelezen, zou ik dat zeker snel doen. Deel twee is nog leuker als je deel een ook hebt gelezen.
Op naar deel drie!!!
De schrijfstijl van Marieke Douwes is ongedwongen, helder en duidelijk. Ze schrijft heel beeldend. Het verhaal vormt een film in je hoofd. Een absolute aanrader!
Ik hoop dat er nog heel veel boeken van deze schrijfster gaan verschijnen. Ik ben een groot fan in ieder geval!

Meer recensies van Inez2807