Wederom een fantastisch verhaal!

Inez2807 11 maart 2023
Eindelijk was daar dan deel 3 van "de duinen van Westzand".
Vanaf de eerste bladzijde ben je direct weer terug in Westzand, voel je de warmte en liefde tussen de verschillende personen. Mooi dat de levensverhalen van de bewoners en dieren van Westzand doorloopt in elk deel. Het maakt dat deel drie direct vertrouwd is. Alhoewel de delen ook afzonderlijk te lezen zijn, maar het allerleukste is de complete serie te lezen.
In deel 3 staat Nikita centraal. Prachtige stoere vrouw, sterk neergezet en geweldig om te lezen hoe zij worstelt om de liefde in haar hart toe te laten. Michael en zijn Jack zijn echt fantastisch!
De schrijfstijl van Marieke is ook in dit verhaal weer soepel, leest vlot. Het verhaal is ook deze keer heel beeldend omschreven, het gaat leven in je hoofd. Je ziet als het ware de plaatjes in je hoofd verschijnen. Soms zit je er gewoon hardop bij te lachen.
Zo jammer dat het alweer uit is, want hiermee is de serie "de duinen van Westzand" afgerond. Ik had nog veel langer in Westzand willen blijven.
Ik hoop dat Marieke deze stijl verder zet en nieuwe mensen tot leven wekt in een nieuwe wereld. Ik ben groot fan!

Meer recensies van Inez2807