Met recht een winterthriller-verhaal!

Inge Mulders 07 januari 2022
Dit verhaal is met recht een winterthriller te noemen, zowel de locatie waar het verhaal zich afspeelt als het verhaal op zich. Linda Jansma zet je voortdurend op het verkeerde been. Het verhaal leest zeer vlot weg. Ik kon het verhaal niet wegleggen en na 2 uurtjes heerlijke spanning had ik het uit.
Tot op het laatste moment is het spannend en weet je eigenlijk niet wie te vertrouwen is. De hoofdpersoon, Tamar, ziet van alles om zich heen gebeuren, mensen gedragen zich vreemd, anders dan anders, maar of dit nu betekent dat het ook daadwerkelijk zo is, twijfelt ze aan. De fantasie van Tamar slaat af en toe op hol. Of juist niet?!?!?!
De karakters in dit verhaal hebben zeker voldoende diepgang. Zeker gezien het feit dat het een verhaal is. Wat mij betreft zou er zeker een vervolg op mogen komen.
Veel mensen raden het aan voor onder de kerstboom, maar ook zeker in de wintertijd vind ik het een aanrader! Een heerlijk verhaal om tussendoor te lezen. Daarom 4 sterren.

Meer recensies van Inge Mulders