Mooie boodschap, goed uitgewerkt

Irene 31 december 2019
"We zijn allemaal wel ergens goed in. Geef iedereen de kans dat te laten zien."

Een mooi verhaal met vooral een goede boodschap. Wees aardig voor elkaar. Dat hoeven geen grote dingen te zijn, maar kan ook al iets kleins zijn door bijvoorbeeld naar iemand te zwaaien of te lachen. Help elkaar. En niet alleen de mensen om je heen, maar misschien ook wel vluchtelingen, mensen die je niet kent en nieuw zijn in Nederland. Misschien kun je iemand welkom heten door hallo te zeggen in de taal van de ander of door te delen.

37 illustratoren hebben meegewerkt aan dit boek. Veel verschillende illustraties, maar toch een mooi geheel met aansprekende afbeeldingen voor kinderen. Daarbij wordt met dit boek ook nog geld ingezameld voor liefdadigheidsorganisatie Three Peas.

Meer recensies van Irene