Een mooie afsluiter van een warme feelgoodserie

Jacqueje 20 april 2024
Het perfecte plaatje is het laatste deel van de serie Bon bini bruiloft. Ook in dit deel staat het thema bruiloften/trouwen op zonnig Aruba weer centraal. We zijn 3 jaar verder op voorgaande deel en Fay is nog steeds heel druk met haar baan als weddingplanner. Er is veel gebeurd, maar zelf zijn Fay en Liam nog steeds niet getrouwd. Sterker nog. Liam’s broer gaat trouwen met River. Zij vragen Fay om de bruiloft te organiseren. River lijkt Fay net iets te perfect. Fay vertrouwt haar niet en gaat op onderzoek uit om haar gelijk te achterhalen.

Sacha Winters heeft met Het perfecte plaatje een perfecte afsluiter geschreven van de serie Bon bini beach. Fay beleeft weer volop avonturen, met voor mijn gevoel net meer humor dan in de voorgaande delen. De serieuzere zaken worden echter ook niet vergeten. Leuk is dat de avonturen uiteindelijk toch tot het perfecte plaatje leiden.

Het Perfecte plaatje en de eerdere delen van Bonbini bruiloft zijn heerlijke feelgoods die letterlijk en figuurlijk warmte uitstralen.

Meer recensies van Jacqueje