Met haar 9de boek is Veronique er opnieuw in geslaagd om de verhalen en avonturen van haar poezen, Pernod en Cootje, op een sublieme manier neer te pennen.
Als lezer en liefhebber van katten kan je niet anders dan van haar nieuwe boek smullen. De manier waarop zij over haar katten schrijft, is ongeëvenaard. Grappig, ontroerend, herkenbaar, …. Een glimlach, zelfs een schaterlach komt aan bod. Feit is dat je gewoon intens meeleeft met elk verhaal.

Ook dit nieuwe boek is voorzien van pareltjes van foto’s als fotografe door haar gemaakt. Ze geven elk verhaal extra kleur. Ongelooflijk mooie, originele tekeningen van haar hand met bijhorende treffende quotes, waarbij ze zich voor haar tekeningen liet inspireren door de corona-crisis en een warme heldencollectie tekende die warmte en troost oproept, verpersoonlijkt in haar poezen, maken dit boek helemaal compleet.

Kortom, hou je van katten, hou je van een vlotte schrijfstijl die je helemaal meeneemt in het verhaal, dan moet je dit boek gewoon in huis halen.
Teleurgesteld word je in geen geval, integendeel.
Katje in mijn armen, moet je gewoon lezen en herlezen ….. Je gaat er als het ware zelf van spinnen.
Jacqueline Janssens

Reacties op: Katje in mijn armen, verhalen die je meeslepen

Katje in mijn armen - Veronique Puts