Jaike 23 mei 2015
Mijn mening

Ik wil Scelta heel erg bedanken dat ik The reading challenge mocht ontvangen.

Wat Wreck This Journal is voor creatieven mensen is The Reading Challenge voor boekenliefhebbers. Het is een grote uitdaging. Ik hou er wel van.

De uitdaging variëren van hele simpele dingen zoals: Lees een boek dat geschreven is door iemand jonger dan 23. Maar er zitten ook lastigere uitdagingen in zoals Lees een boek waarin de volgende religies centraal staan.

Mijn boek zit er inmiddels aardig verwilderd uit. Er hangen wat blaadjes uit en de kaft zit een beetje los. Maar dat mag de pret niet drukken. Elke week probeer ik te beginnen met een nieuwe uitdaging. Ik heb tot nu toe de Jaarchallenge helemaal ingevuld tot en met vandaag.

Een tip, schrijf erin met potlood of pen maar niet met stift. De stiften drukken helaas door. Ik ben hier achtergekomen gelijk omdat ik alles met stift doe.

Mijn favoriete challenge is toch wel die met de quotes. Mijn boekje staat nu redelijk vol met allemaal Harry Potter en Mortal Instruments quotes. Ook staan er quotes uit andere boeken in maar dat is niet zo spannend.

The reading challenge is voor mij een aanvulling op het lezen. Zo hou ik mij actief bezig met het lezen van boeken die een speciaal kenmerk hebben. Ik leer zo weer allemaal nieuwe boeken kennen.

Ik geef The Reading Challenge 4/5

Meer recensies van Jaike