Of ik hoge verwachtingen had? Eigenlijk niet.

Jaike 15 september 2015
Samenvatting

De kolonie is uit het ruimteschip. Wat betekent dat ze naar de aarde komen waar de honderd leven. Na de crash gaat Clarke op zoek naar overlevende en probeert de mensen zo goed mogelijk te helpen. Maar worden al die nieuwe mensen wel geaccepteerd?

Mijn mening

Eindelijk is ie daar, het lang verwachtte slot in de honderd serie. Ook al heb ik de tv-serie niet gezien, wat ik eigenlijk ook niet van plan ben, was ik wel nieuwsgierig. Mijn beoordelingen namen wel af naarmate de serie voort gaat. Of ik hoge verwachtingen had? Eigenlijk niet.

De honderd was echt wow wat is dit. In Dag 21 ben je eraan gewend en wordt alles normaal. Maar Thuis? Voor mij bleef Thuis achter bij de rest van de serie. Ik had een spectaculairder einde verwacht om te beginnen.

Natuurlijk is het leuk dat de mensen naar de aarde komen. Grote geheimen worden ontrafeld. Oh dat is altijd leuk. Ik hou ervan om geheimen te weten. Dat vond ik wel leuk. Dingen waar ik niet eens aan dacht werden ontrafeld.

De serie werd wel wat voorspelbaar. Ik had hier vooral in Thuis erg veel last van. Misschien ook omdat ik misschien hoopte op een enorm leuke plottwist, maar dat bleef weg. Zonder de rest van de serie gelezen te hebben, met dus alleen de achterflap dacht ik oh zo gaat het eindigen. Gek genoeg had ik gelijk.

Ik geef Thuis 3/5

Voor meer recensies kijk op www.despicablebooks.blogspot.nl

Meer recensies van Jaike