De 100-serie

De 100-serie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Alle delen van De 100 in één bundel!

Door een nucleaire kernramp is de aarde onleefbaar geworden. De mensheid heeft zichzelf weten te redden en leeft nu in een ruimteschip dat rond de aarde zweeft. Niemand weet wanneer (of zelfs maar óf) de aarde weer leefbaar zal worden. Maar door de groeiende populatie en het opraken van de voorraden, moet er een beslissing genomen worden voordat het te laat is...

De oplossing lijkt onmenselijk: 100 jeugdgevangenen worden naar de aarde gestuurd om deze te verkennen. Na een angstaanjagende crash zetten de jongeren na honderden jaren de eerste stappen op de planeet die ze alleen vanuit de ruimte hebben gezien en kennen van oude verhalen. Samen moeten ze proberen te overleven, maar wie kan je vertrouwen als je weet dat al je lotgenoten hier zitten omdat ze een crimineel verleden hebben?

Deze bundel bevat alle delen van De 100: 'De 100', 'Dag 21', 'Thuis' en 'Rebel'.

De 100 is ook te zien op Netflix!

Young Adult
Fictie 15+