Sterk verhaal, en realistisch. Het kunnen de allerleukste zijn.

Jaimie 25 november 2021
Wat voor mij persoonlijk dit boek zo goed maakt is dat je er direct invalt. Er is niet eerst een inleiding, langdradig vooraf of dat je wordt voorbereid op wat gaat komen. Je zit als lezer direct in het moment suprême, terwijl je nog helemaal niets weet. Ik vind Loes haar schrijfstijl heerlijk en goed door te komen, ze gebruikt duidelijke zinnen en de details die ze verteld zijn geloofwaardig en angstaanjagend hoe de heren in dit verhaal denken en leven.

Tweede punt wat ik ontzettend fijn lezen vond was dat de hoofdstukken steeds uit verschillende personages werden verteld. Ene hoofdstuk was David aan het woord en het andere hoofdstuk ‘Het Duo’. Ik wil nog niets verklappen. Dit maakt het ontzettend interessant aangezien je het boek gaat lezen vanuit verschillende perspectieven. Ik vind dit een ontzettend goed en fijn boek van Loes die ik ook met een halve dag uit had. Ik wil het ook zeker aanraden. Het boek is niet heel erg uitgebreid of lastig te lezen, dus op een regenachtige zondag middag is het een heerlijk boek. Ik ga zeker meer lezen van Loes!

Meer recensies van Jaimie