Verrassend leuk!

Jeannet 20 juni 2020
Nog niet eerder een boek van deze schrijfster gelezen.
Maar wat heeft het boek me aangenaam verrast. Wat een leuke opbouw zo je wordt aan de hand van de marktplaats advertenties meegenomen naar de personages in het boek.
Als het verhaal begint maak je kennis met het eerste personage. En aan de hand van een marktplaats advertentie maak je zo kennis met alle personages in het boek.
Dit geeft een hele leuke wending aan het boek met een enorm leuke en verrassende verhaallijn. Dit had ik zo niet verwacht, maar was echt leuk.
Maar heeft me echt van begin tot eind geboeid. Ik had moeite met het weg leggen van dit leuke boek.
Ik vond t daarom ook erg jammer dat het boek uit was. Ik had graag nog willen weten hoe t nu verder gaat. Zeker een aanrader om te lezen!
Het enige nadeel vond ik dat ik de advertenties niet goed kon lezen. Maar dat kan ook aan mijn e reader hebben gelegen.
Verder raad ik t aan om te lezen...een heerlijk feelgood boek. Leest erg fijn en een vlotte schrijfstijl helpt hier zeker bij!