In een rollercoaster van plotwendingen naar de verrassende ontknoping!

Je@net 24 mei 2020
De onbekende vrouw - Mary Kubica
Sadie en Will zijn pas net met hun twee kinderen verhuisd naar een klein kustplaatsje, als hun nieuwe buurvrouw Morgan dood gevonden wordt. Iedereen is geschokt, vooral Sadie, die doodsbang is bij de gedachte dat er zo dichtbij een moord is gepleegd.
Maar het is niet alleen Morgans dood die haar de stuipen op de lijf jaagt. Het is ook het donkere nieuwe huis, dat ze na het onverwachte overlijden van Wills zus erfden, en de aanwezigheid van Wills nichtje, een tiener als een donderwolk. Sadie bijt zich vast in het mysterie van Morgans dood. Maar hoe meer ze ontdekt, hoe meer ze zich realiseert wat er op het spel staat als de waarheid aan het licht komt...

Mary Kubica schreef al verschillende psychologische thrillers, waarvan de New York Times-bestseller The Good Girl de bekendste is. Dat boek verkocht wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren. Mary Kubica studeerde geschiedenis en Amerikaanse literatuur, en woont met haar man en twee kinderen net buiten Chicago.

Na het lezen van haar vorige boeken, was ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar dit boek en erg blij dat ik van de uitgever een recensie-epub mocht lezen.
Het verhaal leest prettig, de schrijfstijl is vlot en al snel bespeur je een onderhuidse spanning. Die onderhuidse spanning raak je daarna ook niet meer kwijt en je gaat in een rollercoaster van plotwendingen naar de verrassende ontknoping.
Mary Kubica slaagt er in dit verhaal in om je voortdurend op het verkeerde been te zetten, waardoor je niet meer kunt stoppen met lezen.
Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een spannend verhaal!

Uitgever: harpercollins.nl

Meer recensies van Je@net