Heerlijk boek voor een zomeravond met een glaasje Limoncello..

Jenn 17 juli 2019
Het is het verhaal van Stella en gaat over haar al meer dan 100-jarige leven. Zoals je je misschien kunt indenken gebeurt er veel, zoveel dat je je bijna niet kunt voorstellen dat één mens dit in haar leven kan meemaken.
Stella en Tina zijn geboren in een bergdorpje Ievoli in Calabrie waar zij hun jeugd doorbrengen. Hierna vertrekken ze naar l’America. Waar ze in de Italiaans-Amerikaanse community van Hartfort Connecticut leven.
Wat een heerlijk verhaal. Ook al moest ik de eerste 150 blz wennen aan de schrijfstijl. Maar ik heb zo genoten van dit verhaal. Je wilt gewoon doorlezen om te ontdekken wat er met Stella gebeurt en wat er nou in haar leven is gebeurt dat ze wel acht óf negen keer dood gaat…..
Zeker een aanrader voor de aankomende zomeravonden met een ijskoud glaasje Limoncello ;)

Meer recensies van Jenn