Heerlijke feelgood

Jenn 24 januari 2021
Ik was vandaag echt toe aan een leuke, luchtige feelgood die al mn gedachten van de stress van de afgelopen werkweek zou houden. Toen de kleinste lekker lag te slapen wilde ik aan dit boek beginnen.. ereader leeg, gelukkig voor mn grote iPhone hihi. En hoewel ik nooit op mijn telefoon lees vond ik het eigenlijk niet eens zo vervelend.

Als de vriendinnen van Anneloes een blind-date voor haar regelen had ze niet verwacht een knapperd aan te treffen. Nee wie wel.. zitten er nog knapperds op Tinder of is dat inmiddels uitgespeeld? Ik ging echt helemaal op in het verhaal dat zich afspeelt na de eerste intelligente lockdown en we weer gewoon konden leven, was het maar z’n feest ! Ik las hem, zover dat mogelijk was, in één ruk uit! Alles zat er in. Leuke meid, leuke vriendinnen, knappe kerel, biatch...

Zou jij zomaar na één date met een kerel naar een andere stad vliegen? Maar aan het einde van de dag willen we toch allemaal onze eigen Gianluca of Leonardo?

Ik ga vanavond meteen aan deel 2 beginnen, lekker vroeg naar bed met Loes, Luca en een kopje thee!

Meer recensies van Jenn