Wat een talent!

Jenn 14 mei 2023
Ik moest hier even goed over nadenken. Hoe moet ik verwoorden wat ik van dit boek vond. Ik kan nu wel gewoon zeggen dat het een fantastisch boek is maar ik denk dat dat niet eens helemaal de lading dekt!

Ik keek al sinds december uit naar ‘Onder Surveillance’ van @daniellecarson
Dit derde deel gaat over Keith Young, de broer van Violet en vriend van Nick en Allison, zij spelen in dit deel ook weer een goede bijrol. En Ava Monroe, de mooiste vrouw van Manhattan. (Voor Keith dan ;))

Meteen vanaf het moment dat Keith en Ava elkaar leren kennen vliegen the sparks er vanaf. Keith doet er alles aan om Ava keer op keer te zien maar Ava kan Keith niet zien, niet als ze haar leven zeker wil zijn.

“Het is geen kwestie van willen, maar moeten.” - Ava

Ondertussen is er veel onrust en geweld in de stad en werkt Keith, samen met zijn collega’s kei hard om dat een halt toe te roepen. Ook dit is weer zo goed geschreven. Ik ben zo blij dat Danielle het suspense level in dit deel weer helemaal heeft opgeschroefd! Ik had bij sommige stukjes buikpijn, een soort gevoel van plaatsvervangend adrenaline, ik heb tranen gelaten en gelachen.

“Als ze toch eens wisten wat voor monster er schuilgaat achter die charmante glimlach.” - Ava

Ik vind deze combinatie van romance en spanning echt fantastisch en verslavend. Danielle heeft het talent dit helemaal bij elkaar te brengen in een geheel.

“Het is nooit saai in een stad als New York, waar het leven geen seconde stilstaat.”

Mocht je de New York Finest serie nog niet hebben gelezen! Begin er aan! Je krijgt echt geen spijt!

@auteur.dcarson Bedankt voor het recensie exemplaar!! Ik kan niet wachten op het volgende deel!

Meer recensies van Jenn