Luchtige feelgood

Jessica Dillema 04 juni 2021
Wat een héérlijk boek!

Ik heb Liefde & Ananas gisteren binnen gekregen en ben er na mijn werk direct in begonnen. Liefde & Ananas is een fijne feelgood die precies op tijd is voor de zomer. Plottwists zie je wel van mijlenver aankomen zodra de schrijfster de eerste stap naar een twist inzet. Dus als je daar niet van houdt, dan is dit boek misschien niet jouw ding. En hoewel ikzelf twists liever niet zie aankomen, vond ik het in Liefde & Ananas niet storend.

Dit boek is het debuut van schrijfster Isabelle Paz Soldan en ik kan werkelijk niet wachten tot we meer van haar kunnen lezen. Ik was echt even toe aan een luchtig boek. Liefde & Ananas is lekker vlot geschreven en je vliegt dan ook over de pagina's heen. Anna is een personage waar ik mij goed in kon inleven ook al ben ik zelf geen single dertiger (wel in de dertig, maar niet single haha). Ook heb ik genoten van bijpersonages zoals Maxime en heb ik met regelmaat hardop gelachen tijdens het lezen.

Yep, dit vind ik een aanrader.

Meer recensies van Jessica Dillema