De laatste Trein uit Ligurië

Jolien de Rooij-Tensen 14 september 2021
Wat een mooi verhaal! Ik heb zeker genoten van dit boek. De schrijfster is erg gedetailleerd in het omschrijven van de omgeving, gevoelens, wat Bella bijvoorbeeld ziet of zelfs ruikt. Ik heb deze schrijfstijl bij dit boek niet als storend ervaren, maar ik kan mij voorstellen dat andere lezers dit als traag zouden kunnen omschrijven. Het grootste gedeelte van het boek gaat over Bella en haar reis en ervaring in Italië, daarnaast (in dezelfde tijd) over Edward en zijn leven in Italië. Het gedeelte over Anna en de zoektocht naar wie haar oma “Nonna” was had juist wel wat uitgebreider mogen zijn, dit was voor mijn gevoel nog niet helemaal af. Hoe verloopt haar zoektocht naar het leven van haar oma “Nonna” in Italië verder en wat is er verder met de andere hoofdpersonen gebeurd? Al met al een prima en mooie roman en zeker eentje voor op de vakantie TBR lijst.

Meer recensies van Jolien de Rooij-Tensen