Lekker griezelen

JWS 07 oktober 2019
Mijn dochter van 11 heeft dit boek gelezen. Ze vindt het een grappig boek. Het is echt anders dan andere boeken omdat het lijkt alsof het in de echte wereld is maar dan met een soort heksen. Bloem is voor haar leeftijd heel volwassen. Ze neemt het op tegen pestkoppen en ze zorgt voor haar oma. Mijn dochter vond het een grappig boek en ze vond het heel leuk dat de oma van Bloem niet van schoonmaken houdt en wel van snoep. Zelf houdt mijn dochter niet zo heel erg van griezelen. Toch wilde ze dit boek graag lezen omdat ze heel graag leest over moedige meisjes. Met Halloween er zo aankomend denk ik dat veel kinderen dit een leuk griezelboek zullen vinden. De tekeningen in het boek vond ik wat meer voor jongere kinderen.

Meer recensies van JWS