Dubbel verliefd

K van Steeg 20 mei 2020
Dubbel leven: Dubbel verliefd

In het tweede deel van Dubbel leven beleeft Victoria weer allemaal avonturen in de andere wereld. Nadat ze een poosje niet heeft gesprongen begint het allemaal weer. Als Victoria kaneelbroodjes ruikt springt ze over naar een andere wereld. Dit keer ruilt ze met een ‘andere versie’. Sinds ze met Konstantin loopt ze op wolkjes. Nu haar sprongen weer beginnen is ze vastbesloten om in de andere wereld ook een relatie te beginnen met Konstantin. Ze doet er alles voor om zijn hart te beroven. Victoria is Victoria niet als ze weer eens domme dingen uithaalt en dit gebeurt dus ook. Zo krijgt ze ruzie met haar andere ik, maar dit komt gelukkig weer goed. Maar wat als Konstantin dingen over Victoria weet, wat niemand weet?

Dit tweede deel is weer net zo leuk als het eerste deel. Het verhaal sluit mooi aan op het eerste deel en dit is dus erg fijn om te lezen. De schrijfstijl is erg fijn en makkelijk, hierdoor kun je het verhaal goed lezen.
Het boek is officieel vanaf 10 jaar oud, maar ik vind dit persoonlijk een beetje jong. Het boek is makkelijk te lezen vanaf 12 jaar. Voor 10-jarige is het nog wel lastig te volgen. Ik raad dit boek aan vanaf 12 jaar tot een jaar of 15.

Ik kijk uit naar het derde deel!

Meer recensies van K van Steeg