Orginele suspence

Karin 10 april 2023
Dit boek heb ik een aantal jaren geleden gekregen als Hebban give away. Natuurlijk hoort daar het schrijven van een recensie bij, maar toch heeft het boek tot mijn schande lange tijd in mijn kast gestaan.

En waarom? Want wat een heerlijk, vlot en mooi boek was dit om te lezen! De spanningsopbouw werd geleid door een groeiende buik en een aflopende zwangerschap, dat heb ik nog niet eerder gezien. En dat in combinatie met een speurtocht naar een (na-)oorlogsverhaal dat vragen oproept over goed en kwaad.

Toen ik het boek uithad heb ik nog even gegoogeld op de echte naam van de zoon van Marjolijn van Heemstra. Dat was voor mij een regelrechte toegift. Wel een tip: wacht hiermee tot je het boek helemaal uit hebt!

Meer recensies van Karin