Slapeloze nachten

Karl van der Linde 11 oktober 2018
Ja van dit boek krijg je slapeloze nachten, althans in mijn geval.
Ik kon het boek niet weg leggen, elke keer moest ik dat laatste stukje even lezen, nog snel dat ene hoofdstuk er achteraan pakken.

Het boek is in zijn opbouw "simpel", hier bedoel ik mee dat het goed te volgen is. Je zit niet verward te lezen en het is logisch, zover een boek met draken en een alternatieve wereld dat is, door de schrijfster geschreven.

Dan nu even over het verhaal, het verhaal is uniek, ik heb veel gelezen maar ben dit nog niet tegengekomen. Eerste voelde het Harry Potter achtig aan, daarna toch meer de Draken serie maar dat is het allemaal niet. Het is meer dan dat, een goed verhaal waarbij de hoofdpersonen en draken je versteld doen staan.

De schrijfster heeft een scherpe pen en is niet bang om hiermee te schrijven. Wat gelijk het verhaal zo mooi en puur maakt.

Dus zeker 5 sterren waard en een bijzonder plekje op mijn boekenplank.

Meer recensies van Karl van der Linde