Verassend

Kiimmert 02 augustus 2020
Het eerste deel was binnen een mum van tijd uit, tijd voor deel twee. Het begin was weer even inkomen, de personages werden opnieuw uitgelicht waardoor het verhaal wat langzaam op gang kwam. Al snel nam het boek me weer mee in de wereld van de sluipmoordenaar.
Celeana haar relatie met de Dorian en Chaol blijft veel spannend. de vraag blijft.... wie wordt het ? Zonder dat dit de boventoon voet in het verhaal. Je leeft goed mee met alle personages waardoor de spanning er heel goed in blijft.

Al snel neemt de vaart toe en wordt je goed op het verkeerde been gezet. Het boek neemt hierdoor snel in spanning toe tot op de laatste pagina. De nieuwe wereld waar over geschreven wordt klinkt als een wereld die ik snel wil ontdekken. Op naar boek drie !