Een boek wat je laat nadenken

De stad shaker waar alles gepland en geregeld is, wordt ontregeld door de komst van twee nieuwkomers de kunstenares Mia en dochter Pearl. Pearl komt in contact met de familie Richardson en wordt direct opgenomen in het gezin. De verhouding in het gezin van de familie Richardson worden erg op de proef gesteld. Het boek laat je inzien dat achter elke deur wel iets speelt, het gras is niet altijd groener bij de buren. Dit lijkt alleen zo, want we lopen niet graag te koop met onze echte problemen. Het boek laat je zien dat we allemaal anders denken over maatschappelijke onderdelen van het leven. Wat is verantwoord? Hoe zou ik het zelf aanpakken? Doe je wel het juiste? Dat zijn allemaal vragen die we ons zelf gaan stellen in moeilijke situaties. En daarnaast is het moeilijk als je naasten er anders over denken, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben alleen is dit soms best lastig.

Meer recensies van Kim van den Boogaart