3x is scheepsrecht!

Krystel 02 maart 2020
Het heeft me maar liefst 3 pogingen gekost om dit boek effectief uit te lezen. Ik kwam er de eerste twee keer niet in. In de tussentijd wat andere boeken gelezen en dan toch de stap maar gewaagd en wat doorgebeten. Het begin verliep wat stroef bij mij.

Gaanderweg kwam het verhaal op gang. Toch kon het boek me niet volledig bekoren. Er zat niet echt spanning in. Ik vind dat heel jammer, want ik vond het concept wel vrij origineel. Ze heeft helaas niet alles uit de kan gehaald.

Al bij al verdient dit boek toch 4 sterren, vooral vanwege originaliteit en het feit dat het gewoon goed geschreven was.

Zal ik hem aanraden aan vrienden?
Nee, dat niet. Maar ik zal hel ook zeker niet afkraken. Het is gewoon een leuk boek voor even tussendoor.

Meer recensies van Krystel