Fantastisch boek

K.T. Sterling 06 april 2021 Auteur
O, wat heb ik uitgekeken naar dit boek! Het vorige eindigde zo spannend, dus toen ik eindelijk vol enthousiasme begon te lezen… kon ik niet stoppen. Ik had het op welgeteld twee dagen uit. Ik denk dat dit wel iets zegt over het boek. Mel Hartman heeft een ongelooflijk vlotte schrijfstijl. Ze weet hoe ze een verhaal vol humor en spanning kan brengen, maar bovenal Mel Hartman heeft de gave om je mee te voeren, om je mee te nemen op April haar reis, en je niet los te laten. De ene gebeurtenis volgt de andere in snel tempo op en je wil gewoon weten hoe het verder verloopt.

Na de gebeurtenissen van het vorige boek is April Charles er nog niet helemaal bovenop. Stevig drinken en liggen op de bank zijn haar favoriete bezigheden. Toch, ze zal snel nuchter moeten worden en stevig op haar benen staan. Ze krijgt te horen dat een journaliste de waarheid over haar op het spoor is. En zij en haar volgers zijn bereid grove middelen in te zetten... April slaat de handen in elkaar met opnieuw enkele gekende personages en enkele gloednieuwe. Het is een geweldig avontuur waarvan je niet wilt dat het eindigt. Ik kan dus niet wachten op het volgende!

Fantastisch boek! Echt een aanrader!
5+ sterren

Meer recensies van K.T. Sterling