Bestwil

Lacuna1985 09 september 2023
Ik heb Bestwil mogen proeflezen en heb de uiteindelijke versie ook gelezen om hier een recensie van te kunnen schrijven.

Zoals elk boek vind ik de cover weer erg mooi. Het geeft je meteen een beeld van hoe Cecilia Campos de personages ziet. Na 5 delen was ik erg nieuwsgierig geworden naar Cristina en haar spook.

Zowel Cristina als Gabriel leven op de automatische piloot. Na 20 jaar is er veel veranderd en ziet Gabriel zijn kans om Cristina voor zich terug te winnen. Je leert de personages ook steeds beter kennen.

De schrijfstijl is erg fijn. Daardoor leest het makkelijk weg. Er worden meerdere onderwerpen besproken. Het verhaal is erg mooi beschreven. Spanning wisselt zich af met humor en ook luchtige onderwerpen.

Het einde smaakt naar meer over deze maar ook de andere personages. Of misschien wel de volgende generatie.

Meer recensies van Lacuna1985