Lovers of toch losers

Lacuna1985 07 augustus 2022
Voor leesclub van Hebban mocht ik dit boek lezen. Na het lezen van het fragment was ik benieuwd hoe het verder zou gaan. Of corona en de lockdown de hoofdrol zouden hebben in dit verhaal. Dat was het gelukkig niet. Liefde en een zoektocht is voor mij toch wel de leidraad geweest.

Wendy heeft een fijne schrijfstijl en ondanks de toch wel Vlaamse woorden vlot te lezen. Het boek is opgedeeld in drie delen en ik vond de eerste toch het meeste verwarrende deel om te lezen omdat de datums heen en weer sprongen. Daardoor moest ik soms terug lezen om te weten waar het ook alweer over ging.

In de andere twee delen had ik daar minder moeite mee en kwam het verhaal ook sneller opgang. Isa maakte een proces mee waardoor zij steeds meer van zichzelf ging houden.

Het is een leuk verhaal om te lezen al zou ik het zelf in de winkel niet hebben mee genomen. Elk hoofdstuk begint met een stukje tekst in het Engels. Dat vind ik geen toegevoegde waarde hebben. Ik kies bewust om in het Nederlands te lezen.

Meer recensies van Lacuna1985