Enerverende escalatie, wat een heerlijk boek weer

Lacuna1985 12 januari 2021
Dit tweede deel gaat meteen verder waar het eerste deel gestopt was. Het is daarom toch wel aan te raden om meteen door te lezen. Zelf heb ik het laatste hoofdstuk van het vorige deel opnieuw gelezen om er weer in te komen.

Cleo gaat compleet door het lint door acties van Lennox. Haar gevoelens zijn erg tegenstrijdig. Ze weet niet meer of zij Lennox nu haat of juist niet. Door het verhaal heen leef je erg mee met haar. Ze probeert alles zo goed mogelijk te doen, maar helaas pakt dit soms verkeerd uit.

Lennox heeft geen goede band met zijn vader. Dat verklaard waarom Lennox bepaalde keuzes maakt. Hij maakt rot opmerkingen en zijn gedrag zou ik ook zeker afkeuren. Toch is het allemaal onzekerheid. Hij mist het om een goeie band met zijn vader te hebben. Ook Lennox is in strijd met zijn gevoelens. Dit komt mede door zijn vriendschap met Kian, de broer van Cleo.

Door dat de spanning in het begin meteen al wordt opgebouwd pakt het verhaal je snel.

Mijn hele recensie is terug te lezen op mijn website: https://www.jensplace.nl/recensie-enerverende-escalatie/

Meer recensies van Lacuna1985