Een rollercoaster aan emoties

Lacuna1985 29 december 2019
Emotionele eigenzinnigheid is het eerste deel uit de Friends4Life serie.

Het verhaal begon in de toekomst. Wat al spannend was om te lezen. Gelukkig sprong Miranda terug naar het verleden om het verhaal beter te begrijpen. Een rollercoaster aan emoties komen voorbij. Je leert niet alleen Cleo en Lennox kennen maar ook de andere kinderen van de WWW boys komen voorbij. In het begin was het even verwarrend wie nou bij welke WWW boy hoort, maar dat wordt gelukkig snel duidelijk.

Cleo heeft het niet makkelijk met een beschermende broer en zijn vrienden. En als zij dan ook nog verliefd wordt op Lennox, wordt het er niet makkelijker op. Je leeft erg met haar mee en door welke emoties zij gaat. Lennox heeft een verleden waar steeds iets meer van prijs gegeven wordt. Hij wordt verliefd op Cleo maar kan dit niet uiten doordat zijn beste vriend Kian, de broer van Cleo, er tegen is. Je hoopt op een goed einde maar Miranda heeft gekozen voor een open einde. Dit maakt het verhaal nog spannender en ik kan niet wachten tot het tweede deel uit komt. (verwacht rond de zomer van 2020)

Zoals gewend van Miranda wordt het verhaal vanuit beide personages verteld, wat ik zelf het meest prettige vind om te lezen. Door de rollercoaster van emoties is het lastig om het boek weg te leggen omdat je niet wilt dat het stopt. Daarom krijgt Emotionele eigenzinnigheid van mij vijf sterren!

Meer recensies van Lacuna1985