Verrassend

Laura19907 11 januari 2020
Jules heeft geen baan, geen geld en haar vriend is vreemd gegaan. Ze mag wel bij haar beste vriendin Chloe slapen, maar dit is geen blijvende oplossing. Als ze op een dag een 'apartmentsitter' kan worden voor 1000 dollar per week grijpt ze dit met beide handen aan. Ze hoeft zich alleen aan de regels te houden en verdient dan zo een mooie loon en heeft voor 12 weken een huis.
Als Ingrid, haar nieuwe buurvrouw, een praatje met haar maakt en Jules er vervolgens op attendeert dat niet alles lijkt wat het is, gaat Jules op speurtocht naar dit toch best wel vreemde gebeuren. Als Ingrid vervolgens verdwijnt wordt ze alleen maar achterdochtiger....

De nieuwe Riley Sager! Genoten van beide andere boeken, dus dit boek moest ik hebben.
En het is weer een goed boek.
Alleen duurt het nu iets langer dat je in het verhaal zit en dat het verhaal op gang komt.
Leuke twisten in het verhaal. Fijne korte hoofdstukken. Goed opgebouwd plot.
Nadelen: Iets voorspelbaar ( maar vervolgens wel een verrassend motief) en toch wel erg veel pech ( en dan ook weer geluk) voor Jules.
Wel genoten en zie uit naar de volgende Riley Sager.
Door de 2 nadelen wel een ster aftrek, dus 4 sterren voor Lock Every Door

Meer recensies van Laura19907