Spannend, maar sommige stukken cliche

Laura19907 15 december 2019
Dana heeft opvanghuis voor vrouwen (en hun kinderen) in Chicago. Als ze op een nacht Jane en haar zoon Erik ophaalt komt ze in een ontvoeringszaak terecht. Jane is namelijk Sue een net vrijgekomen gevangene die letterlijk over lijken gaat en Erik is ook een stap op wraak te nemen.

Dit boek heb ik gewonnen via een winactie en was maar al te blij. En na het boek gelezen te hebben nog steeds. Wat een goed, spannende thriller is dit. Fijne korte hoofdstukken, plot twisten en ondanks dat je al van begin weet dat Sue niet klopt, is het bijzonder om haar verhaal te lezen.
De verhaallijnen komen uiteindelijk samen in een goed uitgewerkt en wederom spannend plot. Ik heb genoten van deze Rose.

Een kritiekpunten, ook al is dit niet het boek waar het overdreven in voorkomt, is toch wel de 'romantiek'.
Dit is soms zo ontzettend cliché en 50 tinten grijs, dat ik deze passages over sprong. En dan mis je niks van het verhaal.

Daarom 4 sterren

Meer recensies van Laura19907