Geen topthriller, maar wel leuk

Laura19907 11 februari 2024
Franka heeft door een hersenbloeding geen herinneringen aan haar laatste weken die ze doorgebracht heeft in het AMC. In het revalidatiecentrum begint ze weer een beetje bij de tijd te komenen merktze dat haar moeder is overleden en har man zich vreemd gedraagt. Maar daar krijgt ze ook langzaamaan het gevoel die niet alle rare dingen het gevolg zijn van de hersenbloeding.

Een special edition heb ik van dit boek. Een mooie hardcover met leeslint. Erg mooi.
En dan het verhaal. Je zit hier snel in en leest lekker weg. Je voelt de irritatie van Franka naar de anderen toe en je krijgt samen met haar ook het gevoel dat ze voor de gek gehouden wordt. Goed gedaan.
Wel was het zo dat ik vrij snel door had wat en wie er bezig waren en waarom, maar af en toe begon je door de gebeurtenissen toch weer te twijfelen.
Naar het plot toe valt het verhaal in elkaar en klopte mijn eerste gedachten. En dan het einde. Ik dacht echt van : Haha goed gedaan Franka.
Aangename leesuurtjes gehad door dit leuke en goede verhaal van Loes. Geen topthriller, maar wel een die ik graag gelezen heb van haar

Meer recensies van Laura19907