Een onvergetelijke roman

Leeslievelings 27 februari 2023
Als je eenmaal in deze roman begonnen bent, is er geen wegleggen meer aan; je zit tot aan het einde toe aan de bladzijden gekluisterd. De reden? Het waargebeurde verhaal dat Ron Hall en Denver Moore, elk vanuit hun eigen perspectief en met hun unieke ‘stem’ – en grotendeels in vogelvlucht, iets wat niet heel geweldig is, vanwege de grote tijdsprongen en vele omissies die dat tot gevolg heeft, maar gelukkig niet té zeer stoort – vertellen, is ongelooflijk boeiend en zó inspirerend! En dat omdat het duidelijk maakt dat het niet zonder uitwerking blijft als je je vooroordelen opzijschuift, gehoor geeft aan de bijbelse opdracht om je naaste lief te hebben en God de kans geeft om in jou te werken: dan verander je en zul je getuige zijn van wonderen. Een krachtige boodschap die iets met je doet.

‘Zo heb ik ook jou liefgehad’ is een onvergetelijke roman over naastenliefde die je na het lezen ervan veranderd achterlaat. Een absolute must-read!

Meer recensies van Leeslievelings