Vlotte thriller van Angelique Haak

leonie-bouwman 19 november 2020
Het tweede deel in de serie over de Rotterdamse rechercheur Jennifer Brugman - tevens het tweede boek dat ik van Angelique Haak lees. En dat is helemaal niet slecht bevallen.

Het is leuk om eens een keer over de Nederlandse politie te lezen (eerder las ik Britse of Scandinavische thrillers) en dit verhaal staat als een huis!

Jennifer en haar team komen er achter dat een serie zelfmoorden één overeenkomst hebben: alle meiden zaten in hetzelfde hockeyteam en hadden dezelfde leraar op school.
Voor sommige leden van het onderzoeksteam komt dit wel heel dichtbij. Spannend verhaal dat toch heel zorgvuldig is opgebouwd - aanrader, maar zou met het eerste deel beginnen ("Een nieuw begin").

Meer recensies van leonie-bouwman