Ploeteren door Cromwell 's geschiedenis

Lexx 28 juli 2020
Wat had ik me verheugd op het lezen van het eerste boek van de trilogie rond Henry VIII.Een prijs winnende roman, met zoveel lovende recensies dat moet een winner zijn.
Ik lees hoe Cromwell los komt van zijn agressieve vader en zijn levenspad begint, en dan.....raak ik steeds de draad van het verhaal kwijt. Het perspectief van de verteller verspringt, voor 1 persoon worden meerdere namen gebruikt. En ik lees steeds weer een pagina terug om het verhaal te blijven begrijpen.
Door de schrijfstijl begin ik te worstelen, en mis ik de schoonheid, de humor en de intriges die zich in het verhaal ontspinnen.
Voor mij geen Mantell roman meer, maar laat u door deze recensie niet afschrikken, begin aan deze trilogie en vorm uw eigen oordeel.
Ik ben erg benieuwd.....

Meer recensies van Lexx