Heerlijke serie

Het vorige deel, Koud Bloed, vond ik wat tegenvallen. Maar dit boek was weer goed hoor. Het begin is dusdanig spannend dat je meteen in het verhaal zit en het boek niet meer los kunt laten.
Ik weet alleen niet wat ik van het einde moet vinden. Toen de ze dader hadden, vermoedde ik al dat er nog een konijn uit de hoed zou komen. En dat konijn kwam er. Alleen vond ik het een beetje.....ja wat vond ik ervan......een beetje ongeloofwaardig. Ik kan hier verder niets over zeggen, anders verklap ik iets en dat wil ik niet.
Maar het wat een heerlijk boek om te lezen en ik kijk uit naar deel 7.
Overigens heb ik onlangs Nine Elms aangeschaft bij Bol. 0.99 voor een ebook! Wel in het Engels. Dit is een nieuwe serie met Kate Marshall in de hoofdrol.

Meer recensies van Liane van Oosterhout