Goed en spannend

Wauw, wat een goed en spannend verhaal! Een waardig vervolg op Horen, zien, zwijgen.
Anson Bishop loopt weer rond en er worden een aantal dode meisjes gevonden die op raadselachtige manier zijn omgekomen. Zit Anson Bishop erachter? Sam Porter denkt van wel, maar kan officieel niks doen. Hij is tijdelijk uit zijn functie gezet, omdat men denkt dat hij Anson Bishop destijds bewust heeft laten ontsnappen. Sam laat zich niet weerhouden en begint zijn eigen zoektocht naar Anson B. Het team van Sam onderzoekt ondertussen de moorden en ontdekken een link met het vijfde meisje wat in de vorige boek de dood vond.
Sommige wendingen en gebeurtenissen zag ik niet aankomen. Hier zeg ik niks over, want dat maakt het verhaal juist zo goed. Ik bleef wel met een aantal vragen zitten. Het stopt vrij abrupt met de zin "wordt vervolgd....". Dus het laatste deel van de trilogie zal vast antwoorden geven. Ik kan niet wachten tot het in de winkels ligt!

Meer recensies van Liane van Oosterhout