Het vijfde meisje

Het vijfde meisje

Rank 376 Gelezen 1730 Aan het lezen 62 Wil ik lezen 1327 Favoriet 114 Recensies 37
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 7 Spots 6   Topics 0

Het is vier maanden geleden dat detective Sam Porter het leven van Emory redde, maar daarbij Anson Bishop liet ontsnappen. De media en het politiekorps zijn ervan overtuigd dat hij zich door de moordenaar heeft laten bespelen. Porter wordt van de zaak gehaald en mag zich er ook privé niet meer mee bezighouden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Als het lichaam van de tiener Ella Reynolds wordt aangetroffen in een bevroren meer, denkt de politie direct aan Bishop. Is dit zijn volgende slachtoffer? Terwijl zij zich op de nieuwe vondst storten, volgt Porter een aanwijzing uit Bishops verleden. Hoe meer geheimen zich ontvouwen, des te meer realiseert Porter zich dat er maar één ding nog angstaanjagender is dan een seriemoordenaar: de moeder van een seriemoordenaar.

De pers over Horen, zien, zwijgen

‘Wat een ontstellend spannend boek! Het pakte mij vanaf de eerste pagina. Barker ga ik zeker in de gaten houden.’ Corry de Ridder, boekhandel Van Stockum
‘Een van de spannendste boeken ooit. Ik kon hem niet wegleggen!’ ***** Hebban.nl
‘Een voortreffelijk debuut dat smaakt naar meer. Ik kijk nu al uit naar het tweede deel.’ ***** Thrillersandmore.com
‘J.D. Barker is een unieke schrijver. Net zo goed als Stephen King en Lee Child. Mis niets wat hij schrijft.’ James Patterson
‘Om je vingers bij af te likken, wat een goed boek. Vanaf de eerste zin ben je verloren.’ Perfecteburen.blogspot.com

Spannende boeken algemeen
03 oktober 2019
03 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Onno van Rijen Hebban Recensent

Ingewikkeld, griezelig en soms gruwelijk

door: Onno van Rijen 1 reactie 1 like

Voordat J.D. Barker aan een verhaal begint probeert hij zich een zo goed mogelijk beeld van zijn personages te vormen. Wanneer hij dit voor elkaar heeft en bedacht heeft welke elementen in het verhaal moeten zitten, laat hij de personages hun gang gaan. Zo gebeurt dit ook in Het vijfde meisje, het...

Reacties op: Het vijfde meisje