Vergeef me

Vergeef me

Rank 1464 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 40 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Het overdonderende slotdeel van de Sam Porter-trilogie
Als Anson Bishop – hoofdverdachte van een reeks gruwelijke moorden – zich overgeeft aan de politie, legt hij een schokkende getuigenis af. Een getuigenis die niet alleen het onderzoek naar de seriemoorden op losse schroeven zet, maar ook de levens van de betrokken detectives -verandert.
Terwijl Bishop wordt ondervraagd, worden enkele minuten na elkaar vier lijken aangetroffen. Ze zijn in zout gelegd en zorgvuldig gepositioneerd. Bij alle vier worden de woorden ‘Vader, vergeef me’ gevonden. Voor detective Sam Porter halen de woorden lang vergeten herinneringen naar boven, aan een verleden dat hij diep begraven heeft. Maar als Bishop in -hechtenis zit, wie is dan de moordenaar?
De pers over de Sam Porter-serie
‘Heeft alles wat het seriemoordenaars-genre nodig heeft: een race tegen de klok en spanning tot het eind. Het maakt nieuwsgierig naar het vervolg.’ **** VN

Met zenuwslopende spanning en in een onverbiddelijk tempo onthult J.D. Barker eindelijk de ware identiteit van zijn seriemoordenaar. Bereid je voor op een meesterlijke finale! Detective & Thrillergids
‘Zo duister en zenuwslopend dat je ogen over het papier flitsen om de meedogenloze seriemoordenaar in te halen.’ Veronica Magazine

Boekerij
16 april 2020