Vergeef me

Vergeef me

Rank 959 Gelezen 1351 Aan het lezen 44 Wil ik lezen 1107 Favoriet 98 Recensies 43
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 5 Lijsten 9 Spots 2 Hebban 1000 752   Topics 0

Het overdonderende slotdeel van de Sam Porter-trilogie
Als Anson Bishop – hoofdverdachte van een reeks gruwelijke moorden – zich overgeeft aan de politie, legt hij een schokkende getuigenis af. Een getuigenis die niet alleen het onderzoek naar de seriemoorden op losse schroeven zet, maar ook de levens van de betrokken detectives -verandert.
Terwijl Bishop wordt ondervraagd, worden enkele minuten na elkaar vier lijken aangetroffen. Ze zijn in zout gelegd en zorgvuldig gepositioneerd. Bij alle vier worden de woorden ‘Vader, vergeef me’ gevonden. Voor detective Sam Porter halen de woorden lang vergeten herinneringen naar boven, aan een verleden dat hij diep begraven heeft. Maar als Bishop in -hechtenis zit, wie is dan de moordenaar?
De pers over de Sam Porter-serie
‘Heeft alles wat het seriemoordenaars-genre nodig heeft: een race tegen de klok en spanning tot het eind. Het maakt nieuwsgierig naar het vervolg.’ **** VN

Met zenuwslopende spanning en in een onverbiddelijk tempo onthult J.D. Barker eindelijk de ware identiteit van zijn seriemoordenaar. Bereid je voor op een meesterlijke finale! Detective & Thrillergids
‘Zo duister en zenuwslopend dat je ogen over het papier flitsen om de meedogenloze seriemoordenaar in te halen.’ Veronica Magazine

Spannende boeken algemeen
Thriller
Sam Porter (3)
Boekerij
14 april 2020
16 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Insoon

Merel Kuitert Boekverkoper

Adembenemend slotdeel van meesterlijke trilogie

door: Merel Kuitert 2 reacties 5 likes

Vergeef me is het vervolg op Het vijfde meisje en het slotdeel in de trilogie over de Moordenaar van het Vierde Aapje van J.D. Barker. Sam Porter en zijn collega’s van de Chicago Metro zitten nog steeds achter de moordenaar aan, maar er duiken nieuwe lijken op met de tekst ‘Vergeef me, vader’. De...

Reacties op: Vergeef me