Geweldig opgebouwd

Lies 07 mei 2023
Deze serie is voor mij de ontdekking van het jaar terwijl het nog maar net mei is.
Het eerste boek is echt geen doetje maar de serie wordt helemaal opgebouwd in heftigheid heb ik het idee.
Het zijn echt boeken voor de liefhebber van thrillers maar dan ook het "heftige" werk.
De personages komen terug met af en toe nieuwe figuren erbij en die worden ook niet gespaard wat criminilatiteit betreft.
Zeker het laatste deel, 4 jaar voor de pandemie van corona uitgebracht maakt het geheel alsof het zo kan gebeuren of net gebeurd is.
Het leest makkelijk hoewel sommige delen een beetje wetenschappelijk beschreven zijn.
Echt een serie om van te genieten en het jammer vindt omdat je het laatste deel uit hebt.
Maar hij heeft gelukkig nog meer boeken geschreven!

Meer recensies van Lies