Perfecten Resten

Linda Bouwmmeester 01 december 2019
Luc Callanagh heeft een Schotse vader en een Franse moeder. Hij heeft diverse jaren bij interpol gewerkt, hij moest daar we weg door problemen. Nu werkt hij bij de Schotse politie en op dag 2 krijgt hij al te maken met een moordzaak die voor heel wat opschudding zorgt.
In een afgelegen gebied wordt een verbrand lijk gevonden, ook een stukje stof, een tand en een honkbalknuppel.
Luc krijgt hulp van Ava Turner die zelf ook een zeer ongewone zaak heeft. Er worden in een park dode baby"s neer gelegd.
De dader "Dr King "is van te voren bekend. Deze man is echt helemaal gestoord en wat hij allemaal uitspookt met de ontvoerde dames kreeg er echt de kriebels van.
De hoodpersonen leer je wel kennen, al had Ava iets meer uitgediept mogen worden, wil haar graag beter leren kennen.
Hoop dat het team bij elkaar blijft, juist omdat ze allemaal verschillend en hun eigen karakter hebben
Haar schrijfstijl vindt ik prettig lezen en ook de hoofdstukken deze zijn niet te lang. Daardoor wilde ik steeds verder lezen.
Ik geef het boek 4.5 sterren

Meer recensies van Linda Bouwmmeester