Grappig als altijd

Lisa Plunkje 06 juli 2016
Dit boek las ik vooral vanwege mijn lol ermee als achtjarige. Het is me nu wel duidelijk dat het vooral ook voor die leeftijd bedoeld is.

Floor vindt dat er nog niet genoeg regels zijn, dus bedenkt ze er zelf nog maar een paar bij en schrijft de ervaring erbij om de reden duidelijk te maken, dit zijn leuke verhalen die op een grappige, kinderlijke manier worden verteld.

Om dit boek zal je meer dan waarschijnlijk vaak om moeten lachen, de situaties zijn ontzettend herkenbaar en de regels zijn er echt op terug te leiden, wel is het taalgebruik duidelijk aan de doelgroep aangepast wat af en toe zorgt voor momenten waarop je heel graag dingen wilt aanvullen of de schrijfwijze wilt veranderen.

Dit weegt natuurlijk niet op tegen de voordelen van het boek, dat kort gezegd luchtig, grappig en fijn te lezen is.

Meer recensies van Lisa Plunkje