Leuk, Handig en zeer de moeite waard!

Lisa Plunkje 05 juli 2017
Spuitende slagaders en overstromende oceanen is een interessant boek dat zeker ook nut zal hebben voor mij, dit is waarom:

1. De situaties staan overzichtelijk op de bladzijden en door het kleurgebruik in de tekst weet je na een paar bladzijden ook welk advies voor welke situatie is bedoeld.

2 Er wordt goed uitgelegd wat je moet doen in de uitgelichte situaties. Klein puntje is alleen wel dat je het dan meteen goed moet doen, en om dan eerst nog het boek uit je tas te halen en de goede pagina op te zoeken, dat is misschien niet helemaal haalbaar.

3 De illustraties zijn mooi, grappig en voegen echt iets toe. Ook de weetjes die bij de pagina's over rampen staan maken het boek grappig en lichter.

Ik heb alleen één verzoekje: kan het Rode kruis misschien iets minder duidelijk gepromoot worden? Alvast bedankt

Meer recensies van Lisa Plunkje