Dromen over Landgoed Rosaville

LisaJansenScheepers 05 augustus 2022
'Het Koetshuis' is het eerste boek dat ik van Karin Quint heb gelezen en ik heb ontzettend genoten. Het is een lieve, moderne feelgood roman die vanaf het eerste begin heerlijk wegleest.

Laura woont op het prachtige landgoed Rosaville. Ze is afgestudeerd historica, maar neemt een zomerbaantje aan waarbij ze documenten moet uitzoeken voor een hoge pief in de entertainment wereld. Haar vooroordelen over hem blijken onterecht en ze beseft dat ze verliefd op hem wordt. Ondertussen vindt ze thuis ook oude documenten over een vroegere geliefde van haar oma.

Blijkbaar is deze roman het debuut van Karin Quint. Dat zou je niet verwachten. Het is zo fijn geschreven. Er is een tweede deel dat zich afspeelt op hetzelfde landgoed, maar in een andere tijd: 'Het Koetshuis'. Ben er nu al benieuwd naar.

Meer recensies van LisaJansenScheepers