Spannend jeugdboek

Lisette Kessen 06 oktober 2019
Ik heb dit boek als béta lezer mogen lezen. Ondanks dat het een jeugdboek is, is het ook voor volwassene goed te lezen.
Het is een vlot geschreven verhaal wat heel makkelijk leest. Het gaat over een Kasper, Dennis, Rik en Ellie, 4 vrienden die in groep 8 zitten en zich zelf de Nerd club noemen. Kasper is de hoofdpersoon en vraagt zich af wat er na groep met hun vriendschap zal gebeuren.
Op school gaat het over hun grootste angsten en hoe ze deze kunnen overwinnen, hierover moet een werkstuk worden geschreven.
Hun grootste angsten komen duidelijk naar voren in het avontuur wat ze gaan beleven. De personages zijn duidelijk beschreven, je blijft lezen om te weten te komen hoe dit verhaal gaat aflopen.
Een aanrader voor de jeugd en als de schrijven ook boeken voor volwassene schrijft zal ik ze zeker gaan lezen!

Meer recensies van Lisette Kessen