De master!

Loraines_books 13 maart 2024
‘De Master’ is weer een spannende, spicy maffia romance van Kresley Cole.

Politicus/maffiabaas Maksimilian Sevastyan geeft de voorkeur aan lange, gehoorzame blondines. Totdat hij een ongehoorzame brunette ontmoet. Catarina Marín was een welgestelde jonge vrouw totdat haar wereld instortte. Nu is ze ondergedoken en gedwongen om als escort in Miami te gaan werken. Kan Maksim dan zijn verleden overwinnen om Cat zijn toekomst aan te bieden?

Cat neemt je direct mee in haar leven. Ze is op de vlucht en continu op haar hoede. De spanning en angst die hier mee gepaard gaan zorgen dat je op het puntje van je stoel zit tijdens het lezen. Maksim is in het begin wat gesloten, iets wat hem heel mysterieus maakt.

De dynamiek tussen Cat en Maksim is geweldig! Ze dagen elkaar uit en laten zich beiden niets zeggen. Ze zijn op hun hoede en juist dit zorgt voor een mysterieuze ondertoon in het boek. Je krijgt steeds een beetje meer informatie.

Het verhaal komt in het begin wat langzaam op gang. Dit komt er vooral door omdat het wat eenduidig is. De situaties lijken op elkaar en je bekijkt ook alles vanuit het perspectief van Cat. Richting het midden komt er een verandering in setting en komt het verhaal ook wat meer op gang. Er komen meer personages aan bod en er wordt een breder beeld geschetst. Hoewel het verhaal nog steeds alleen vanuit het perspectief van Cat wordt verteld leer je door de dialogen ook Maksim veel beter kennen. De spanning wordt opgebouwd en de spice wordt ook vuriger. Er is steeds meer ruimte voor passie en chemie. Ook de relatie van Cat en Maksim zie je nieuwe vormen aannemen. Dit houdt je als lezer geïnteresseerd in het verhaal.

Hoewel het boek los te lezen is zou ik wel aanraden eerst ‘De Professional’ te lezen. Dan heb je net wat meer context voor het verhaal.

‘De Master’ is een heerlijk spicy verhaal die je zo hebt uitgelezen.

Het boek krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspress

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books