Mysterieuze thriller

Lore 29 juni 2020
Anne verlaat haar man Nicolas voor een veel jongere Guido. Ze zijn stapel op elkaar. Ze ruilt haar leventje in Limoges in voor een leventje in een vergeten gat in Zuid-Frankrijk.
Op een avond vinden ze een meisje op de weg, vlakbij haar huis. Anne en Guido geven haar onderdak. 's Ochtends zijn het meisje en Guido verdwenen. Het huis is een ravage.
Anne start een zoektocht naar Guido. En wie is het meisje? Anne beseft dat ze niet veel weet over Guido.
Beetje bij beetje vindt ze antwoorden op al haar vragen.

Een prachtige thriller die je van het begin tot het einde mee neemt in het verhaal. Je blijft verder lezen omdat je, net zoals Anne, wil weten waar Guido is. Het leest trouwens zeer vlot, je kan het niet wegleggen. Je wordt telkens op een verkeerd spoor gezet. Dit zorgt ervoor dat het boek een verrassend einde heeft.
Ik kende Michael Berg niet. 'Het meisje op de weg' is het eerste boek dat ik van hem lees. Dit smaakt naar meer!

Meer recensies van Lore