Break A Leg pakt je en laat je niet meer los!

Lotte van den Noort 06 juni 2019 Auteur
@truthordance is aan het typen …

Jezus wat een vervolg op Truth Or Dance was dit boek! Meestal ben ik een trage lezer en doe ik minimaal een week om een boek uit te lezen, hoe dun het boek ook is. Break a Leg heb ik echter binnen één dag verslonden!

We volgen India die naar het eerste jaar van het conservatorium ballet gaat. Ze woont nu samen met haar drie vriendinnen in een huis en dachten eindelijk van @truthordance af te zijn, maar niets lijkt minder waar. Dit boek heeft nog betere plottwists, spanningsbogen en vragen waar je “u” tegen kunt zeggen. Wederom krijgt Chinouk het voor elkaar om je mee te sleuren in de duistere wereld van ballet en chantage.

Ik moest in het begin weer even denken wie wie ook alweer was, maar na een hoofdstuk te hebben gelezen kwam het allemaal weer terug. Chinouk schrijft zo fijn dat het verhaal als een trein wegleest. Je wilt ook doorgaan want in ieder hoofdstuk gebeurt er wel iets en dan vraag je jezelf weer af: wat gaat er nu gebeuren?

Er zitten mysterieuze elementen in verstopt waar je vraagtekens bij hebt, op een positieve manier. Ik ben zo benieuwd hoe Chinouk dit alles gaat uitwerken en wie er nu achter de geheimzinnige @truthordance zitten.

Chinouk, je hebt me wederom weggeblazen en ik wacht met smacht op het slotdeel van je spannende trilogie. Bravo, petje af, topvrouw!

Meer recensies van Lotte van den Noort