Lotte van den Noort 29 december 2022 Auteur
Oktober Koning laat je nadenken over de vraag: wat zou jij doen met 10 miljoen? Hoe ver zou jij gaan om die 10 miljoen te winnen? Mijn god wat spannend! Heel de tijd dacht ik: waar gaat dit heen? Hoe komt deze persoon uit deze situatie?

Pamela heeft vijf boeiende personages weten neer te pennen met ieder een eigen stem en dat vind ik altijd zo knap als je dat kan. Omdat personages toch uit iemands brein komen, is het vaak moeilijk om ieder personage een eigen stem en karakter te geven, maar Pamela nailed it! Vooral de Joker vond ik erg boeiend en creepy, super staaltje schrijfwerk weer!

Het verhaal is boeiend tot aan de laatste bladzijde, en zelfs dan wordt je nog verrast. Pamela bewijst met Oktober Koning dat ze niet alleen gebonden is aan Young Adult, maar ook prima uitstapjes kan maken naar thrillers en andere genres. That's talent, people!

Meer recensies van Lotte van den Noort